Platné a účinné od 01.07.2024
TENTO DOKUMENT PLATÍ PRE NASLEDUJÚCE SPOLOČNOSTI:
Obchodné meno: Resido Concept, s. r. o.
Registrácia: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 171273/B
Sídlo: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 55607403
DIČ: 2122042307
Obchodné meno: Resido Properties s. r. o.
Registrácia: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 176058/B
Sídlo: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 56042469
DIČ: 2122185472
Obchodné meno: Resido Real Estate, s. r. o.
Registrácia: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 165025/B
Sídlo: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 54914671
DIČ: 2121850148
Obchodné meno: Resido Premium, s. r. o.
Registrácia: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 177815/B
Sídlo: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 56191740
DIČ: 2122248216
Obchodné meno: Resido, s. r. o.
Registrácia: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 177978/B
Sídlo: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 56205147
DIČ: 2122248425
Obchodné meno: Resido Living, s. r. o.
Registrácia: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 182298/B
Sídlo: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 56522193
DIČ: 2122352419
Obchodné meno: Resido Nexus, s. r. o.
Registrácia: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 182013/B
Sídlo: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 56535333
DIČ: 2122346006
Obchodné meno: Resido Estates, s. r. o.
Registrácia: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 181959/B
Sídlo: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 56523653
DIČ: 2122345929
KONKRÉTNU SPOLOČNOSŤ, S KTOROU VSTUPUJETE DO ZMLUVNÉHO VZŤAHU NÁJDETE UVEDENÚ V ÚVODE ZMLUVY, KTORÚ STE UZATVORILI. V PRÍPADE POCHYBNOSTÍ O TOTOŽNOSTI SPOLOČNOSTI, S KTOROU STE UZATVORILI ZMLUVU NÁS MÔŽETE KONTAKTOVAŤ NA INFO@RESIDO.SK
OBSAH:
- ÚVODNÉ USTANOVENIA
- KONTAKTNÉ ÚDAJE
- VADNÁ SLUŽBA A NÁROKY Z VÁD SLUŽBY
- VYTKNUTIE VADY A VYBAVENIE VYTKNUTIA VADY
- PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY BEZ UVEDENIA DÔVODU
- LEHOTA NA UPLATNENIE PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY BEZ UVEDENIA DÔVODU
- PODMIENKY A POSTUP PRI UPLATNENÍ PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY BEZ UVEDENIA DÔVODU
- VAŠE PRÁVA A POVINNOSTI PO UPLATNENÍ PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY BEZ UVEDENIA
DÔVODU - NAŠE PRÁVA A POVINNOSTI PO UPLATNENÍ PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY BEZ UVEDENIA
DÔVODU - POUČENIE O PRÁVE PODAŤ ŽIADOSŤ O NÁPRAVU
- ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
- ORGÁN DOZORU
- ZÁVEREČNÉ USTANOVENIE
- Úvodné ustanovenia
- Účelom tohto dokumentu je informovať Vás o právach a povinnostiach vo vzťahu k sprostredkovateľským službám (ďalej ako „Služba“), ktoré poskytujeme pri predaji nehnuteľností na základe sprostredkovateľskej Zmluvy (ďalej ako „Zmluva“) uzatvárané so záujemcami o Služby, ktorí v súvislosti so Zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekonajú v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania (ďalej ako „Spotrebiteľ“).
- Kontaktné údaje
Obchodné meno: | Podľa úvodu |
Sídlo | Karadžičova 2, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto |
E-mailová adresa na reklamácie | info@resido.sk |
E-mailová adresa na odstúpenie od Zmluvy | info@resido.sk |
Telefónne číslo: | +421 911 388 311 |
- Vadná Služba a nároky z vád Služby
- Služba má vadu ak nebudeme vyhľadávať tretie osoby, ktoré majú záujem uzavrieť s Vami Zmluvu a neposkytneme Vám dohodnutý rozsah Služieb definovaných v záhlaví Zmluvy; a to najneskôr do dňa ukončenia Zmluvy.
- Služba nemá vadu ak nebudeme vyhľadávať tretie osoby, ktoré majú záujem uzavrieť s Vami Zmluvu a/alebo Vám neposkytneme dohodnutý rozsah Služieb definovaných v záhlaví Zmluvy; a to z dôvodov na Vašej strane a/alebo z iných dôvodov, za ktoré v zmysle zmluvných dojednaní a/alebo všeobecne záväzných právnych predpisov nezodpovedáme.
- Ak má Služba vadu, za ktorú zodpovedáme, tak máte právo na jej odstránenie.
- Zodpovedáme za vady Služby počas trvania Zmluvy.
- Vytknutie vady a vybavenie vytknutia vady
- Ak Spotrebiteľ zistí, že Služba má vady, ktoré nevznikli z dôvodov na strane Spotrebiteľa je oprávnený vytknúť vady jedným z nasledujúcich spôsobov:
- poštovou zásielkou na adresu sídla našej spoločnosti uvedenú v článku 2 vyššie,
- e-mailom na adresu na elektronické reklamácie uvedenú v článku 2 vyššie,
- Vadu môžete vytknúť aj u inej osoby, pokiaľ sme Vám takú oznámili.
- Ak ste vadu vytkli poštovou zásielkou, ktorú sme odopreli prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia.
- Bezodkladne po vytknutí vady sme povinní poskytnúť Vám písomné potvrdenie o vytknutí vady.
- Písomné potvrdenie o vytknutí vady musí obsahovať lehotu, v ktorej bude vada odstránená. Táto lehota musí byť primeraná, čo znamená že pôjde o najkratší čas, ktorý je potrebný na odstránenie vady s prihliadnutím na ich povahu a závažnosť vady. Lehota ale nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady.
- V prípade, že zodpovednosť za vady odmietneme, tak sme povinní Vám dôvody odmietnutia oznámiť písomne.
- Právo na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu
- Máte právo bez uvedenia dôvodu odstúpiť od Zmluvy, ktorú s nami uzatvárate na účel poskytnutia Služby
iba v prípade ak je uzatvorená mimo našich prevádzkových priestorov (tzn. inde ako na adrese Karadžičova 2, 811 09 Bratislava) - Uvedené právo vyplýva zo skutočnosti, že takto uzatvorená Zmluva je tzv. Zmluva uzatvorená na diaľku/ Zmluva uzatvorená mimo prevádzkových priestorov kedy máte zákonom garantované právo na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu.
- Lehota na uplatnenie práva na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu
- Vaše právo na odstúpenie od kúpnej Zmluvy bez uvedenia môžete uplatniť kedykoľvek do uplynutia 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy.
- Lehota na uplatnenie práva na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu je zachovaná ak nám aspoň najneskôr v posledný deň lehoty odošlete oznámenie o odstúpení od Zmluvy.
- Podmienky a postup pri uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu
- Vaše právo na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu si môžete uplatniť v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, a to buď zaslaním Vášho oznámenia:
- poštovou zásielkou na adresu sídla našej spoločnosti uvedenú v článku 2 vyššie,
- e-mailom na e-mailovú adresu na odstúpenie od Zmluvy uvedenú v článku 2 vyššie,
- prostredníctvom elektronického formulára dostupného na stiahnutie.
- Pri pochybnostiach o doručení sa Vami odoslané oznámenie o odstúpení od Zmluvy považuje za doručené uplynutím času. primeraného použitému spôsobu doručovania, ak viete preukázať odoslanie oznámenia o odstúpení od Zmluvy na adresu, ktorú sme Vám za týmto účelom oznámili.
- V prípade, že Vašu poštovú zásielku, ktorej obsahom je Vaše oznámenie o odstúpení od Zmluvy, nám nemožno dodať z dôvodov že ide o zásielku vylúčenú z vybrania distribúcie podľa zákona o poštových službách, považuje sa oznámenie o odstúpení od Zmluvy za doručené dňom jeho odoslania na adresu, ktorú sme Vám za týmto účelom oznámili.
- Ak ste odstúpili od Zmluvy bez uvedenia dôvodu použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od Zmluvy, sme povinný bezodkladne po doručení Vášho oznámenia o odstúpení poskytnúť Vám potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu.
- Môžete odstúpiť od Zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnej Službe, resp. Službám, ak sme Vám na základe Zmluvy uzavretej na diaľku alebo Zmluvy uzavretej mimo našich prevádzkových priestorov dodali alebo poskytli viacero Služieb.
- Pokiaľ bola v súvislosti so Zmluvou od ktorej odstupujete uzatvorená aj doplnková Zmluva, tak účinky odstúpenia sa vzťahujú aj na každú takúto doplnkovú zmluvu k Zmluve, okrem zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere.
- Doplnkovou zmluvou sa rozumie akákoľvek zmluva o dodaní alebo poskytnutí ďalšej Služby, ktorá súvisí s predmetom Zmluvy ako. zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo našich prevádzkových priestorov bez ohľadu na to, či Službu dodáme alebo poskytneme my alebo iná osoba na základe dohody s nami.
- Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy znášate Vy.
- Vaše práva a povinnosti po uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu
- Ste povinný uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy ak ste nám pred začatím poskytovania Služby udelili výslovný súhlas so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v Zmluve. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia, ak je celková cena dohodnutá v Zmluve nadhodnotená.
- Naše práva a povinnosti po uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy bez uvedenia dôvodu
- Sme povinní do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy vrátiť Vám všetky platby, ktoré sme od Vás prijali na základe alebo v súvislosti so Zmluvou (vrátane prípadnej doplnkovej Zmluvy), od ktorej odstupujete, vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.
- Platby Vám musíme vrátiť v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od Zmluvy, ak ste neodstúpili od celej Zmluvy. Pokiaľ sa nedohodneme inak, tak platby Vám vrátime rovnakým spôsobom, aký ste použili pri ich úhrade.
- Nemôžeme Vám účtovať dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.
- Nie sme povinní uhradiť Vám dodatočné náklady, ak ste si výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší nami ponúkaný bežný spôsob dodania. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré ste si zvolili a nákladmi na nami ponúkaný najlacnejší bežný spôsob dodania.
- Jednostranné započítanie našich pohľadávok, ktoré vzniknú odstúpením od Zmluvy sa zakazuje.
- Poučenie o práve podať žiadosť o nápravu
- Máte právo podať nám žiadosť o nápravu, pokiaľ nie ste spokojný so spôsobom akým bolo vybavené Vaše uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady (reklamácia) alebo ak sa domnievate, že sme porušili iné Vaše spotrebiteľské práva.
- Ak vašu žiadosť zamietneme alebo na ňu neodpovieme do 30 dní odo dňa jej odoslania máte právo podať návrh na začatie. alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.
- Alternatívne riešenie sporov
- Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ARS) je postup zameraný na dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi Spotrebiteľom a Obchodníkom a na predchádzanie vzniku súdnych sporov medzi týmito dvoma subjektmi.
- Subjektom pre alternatívne riešenie sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, P.O. Box 29, 827 99 Bratislava, web ars@soi.sk, adr@soi.sk alebo iná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam nájdete na stránke www.mhsr.sk).
- Máte právo vybrať si subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov.
- Môžete takisto využiť aj platformu pre riešenie alternatívneho riešenia sporov, ktorú zriadila Európska komisia na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ a tiež na https://esc-sr.sk/.
- Viac informácií o alternatívnom riešení sporov a subjektoch riešenia sporov nájdete aj tu: https://www.soi.sk/sk/Alternativne riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.
- Orgán dozoru
- Dohľad na dodržiavaním našich povinností vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia, sídlo Bajkalská 21/A 827 99 Bratislava, info@soi.sk.
- Záverečné ustanovenie
- Tento dokument je neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy.